2 października 2017

Tajemnicza przesyłka kosmetyki firmy Tołpa


Witajcie
Dzisiaj chciałabym Wam pokazać jaką miłą niespodziankę otrzymałam ostatnio od firmy Tołpa, niektórzy z Was mogli ja zobaczyć na moim fanpage,a tym co nie zdążyli zobaczyć pokazuję tutaj.



Niedługo będziecie mogli zobaczyć je także na moim blogu, Jak już wezmę je pod lupę,i sprawdze ich dzielnie. ,dużo dobrych opini słyszałam na temat tej firmy i mam nadzieje ze i ja się na niej nie zawiodę. 
W paczce znalazłam : 


Balsam- żel do twarzy z zarostem (mój mąż też będzie miał okazję na mały test )


Nawilżający żel po prysznic


Orzeźwiający żel pod prysznic


Energizujacy żel do twarzy


Łagodząca pasta do mycia zębów


Odmawiające serum do rąk i paznokci 5w 1


Peeling pod prysznic "nawilżona skóra"


Pianka do mycia twarzy "oczyszczona skóra"


Regenerujący krem na naczyńka


Krem CC upiekaszający 



W paczce znalazłam także uroczy upominek notes i kredki 😊 które odrazu przechwyciły moje dzieciaki.


A wy mieliście już styczność z kosmetykami tej firmy? Podzielcie się swoimi spostrzeżeniami w komentarzach.