26 stycznia 2017

Pomysły na to ,jak odświeżyć wygląd naszej kuchni


Witajcie

Od dłuższego czasu myślę jak odświeżyć wygląd mojej kuchni, coraz bardziej myślę o dostawieniu paru szafek, i przemalowaniu całości na szaro.Buszując w sieci znalazłam parę fajnych rozwiązań na lodówki,jak w prosty sposób zmienić jej wygląd, nie kupując nowego sprzętu.
 Buszując w sieci, znalazłam parę fajnych rozwiązań na lodówki, jak w prosty sposób zmienić jej wygląd, nie kupując nowego sprzętu.



Dzięki nim możemy w prosty ,i szybki sposób zmienić wygląd naszej lodówki, którka z takim wyglądem na pewno przyciągnie wzrok naszych gości. Takie maty możemy zaczekić także ,na pralce,i zmywarce.



Czasami przemalowanie szafek na inny kolor, i zmienienie samych uchwytów,robi naprawdę ogromną różnicę ,nie zawsze trzeba od razu kupować coś nowego wystarczy trochę wyobraźni i naszych chęci. 
Jak już odnowię swoją kuchnię to podzielę się z Wami efektem mojej ciężkiej pracy ,mam nadzieję że coś z tego wyjdzie.
Kto z Was lubi nadać nowe życie starym meblom? 
Poniżej pokażę Wam jaką równicę robi zwykłe pomalwanie szafek i parę dodatków. 
Zdjęcia nie są mojego autorstwa , pochodzą z google:




Pochwalcie się swoimi pomysłami, chętnie je obejrzę.