24 listopada 2016

Elegancki skórzany portfel -Polska galanteria

 Witam
Każdy z nas nosi przy sobie jakąś gotówkę, bez względu na jej ilość nosimy ją w portfelu lepszym lub gorszym. Jedno jest pewne, aby nam służył, musi być wykonany z materiałów, dobrej jakości. Najlepszym rozwiązaniem będzie porządny skórzany portfel, który posłuży nam parę ładnych lat. Dziś chciałbym Wam pokazać cudowny portfel, który znajdziecie na stronie Polska Galanteria model, którego jestem, szczęśliwą posiadaczką jest, pod producenta ANDRUS i znajdziecie go Tutaj, jest to produkt polski, wykonany ze skóry naturalnej.




Informacje od producenta:
Charakterystyczne cechy produktu:
* Portfel jest zamykany klapką z napem na której wytłoczony jest znak producenta.
* Wewnątrz znajdują się trzy kieszenie "robocze" oraz jedna kieszeń przeznaczona na monety/bilon zamykana na klamrę
*Kieszeń na monety jest wykonana w taki sposób ,że nie ma prześwitów w dolnych rogach co zapobiega gubieniu zawartości.
* Dodatkowa kieszeń zapinana na suwak  z ładnym poręcznym uchwytem a dodatkowo pod nim przy ściance dodatkowy płaski schowek.
*  5 miejsc na dokumenty formatu ID
* Z przodu portfela przed kieszeniami roboczymi dodatkowe 4 kieszenie na małe dokumenty , i karty typu ID.
* Ukryta kieszonka pod miejscem na karty.
*Dodatkowy podręczny schowek na zewnątrz portfela z tyłu.
*  Wymiary 19,5 x 10 cm sprawiają że portfel wygodnie leży w dłoni.








Na stronie znajdziecie portfele nie tylko skóry naturalnej, ale także skóry ekologicznej.

Jeżeli chodzi o kolor portfela, to ja zdecydowałam się, na kolor czerwony jest to głęboka i nasycona czerwień. Na stronie producenta znajdziecie różne kolor, na pewno każdy znajdzie odpowiedni kolor dla siebie.
Gdy portfel do mnie już dotarł i dokładnie go obejrzałam, znalazłam w nim grosika mam nadzieje, że przyniesie mi szczęście w pieniądzach, dziękuję bardzo firmie za miły gest.
Portfel jest bardzo wygodny w codziennym użytkowaniu, myślę, że jest fajnym dodatkiem każdej torebki.
Portfel jest nie co większy od swojego poprzednika, ale mi to nie przeszkadza, ponieważ noszę w nim naprawdę dużo rzeczy, taka mania noszenia wszystkich ważnych notatek właśnie tam.





Kochani dnia 29 listopada jest dzień darmowej dostawy
(dowolnie wybranej formy przesyłki)
elegancki portfel to fajny pomysł na mikołajkowy prezent dla najbliższej osoby więc zapraszam Was do sklepu znajdziecie tam portfele zarówno dla Pań jak i Panów.



zapraszam Was na stronę Polska Galanteria
i