2 listopada 2016

Claresa i klasyczna czerwień

Witajcie
Wiem że strasznie mnie tu mało ale codziennie zaglądam na Wasze blogi,w moim życiu już trochę się unormowało więc postaram się być z Wami regularnie,mam nadzieję że Wy także będziecie zaglądać do mnie ,bo będzie dużo ciekawych rzeczy o których warto poczytać.
Dzisiaj przygotowałam dla Was wpis o lakierach hybrydowych firmy Claresa pewnie na niektórych blogach już o nie czytaliście .



Pierwszym plusem jaki zauważyłam po otrzymaniu lakierów jest to że są w szklanych szklanych buteleczkach,nie wiem czemu ale plastikowe jakoś za specjalnie do mnie nie przemawiają. A jak wiadomo wszystkie hybrydy powinny być w ciemnych pojemniczkach aby nie docierało do nich światło . 
Przejdźmy teraz do konsystencji,i są onbo e dla mnie po prostu idealne,miałam już hybrydy z różnych firm i zawsze było jakieś ale... 




Lakiery na pewno przypadną do gustu osobom które jeszcze same nie robiły sobie manicure hybrydowego ,a mają taki zamiar ponieważ bez problemu nakłada się je na paznokcie , nie sciekają na skórki i nie zostawiają smug.




Jeżeli chodzi o ich trwałość to bez problemu utrzymują się na paznokciach do 2tygodni. Lakiery bardzo dobrze współgrają z bazą i topem z innych firm,więc jeżeli skończy nam się baza,lub top z tej firmy to bez problemu możemy użyć innej. 




Firma posiada dużą gamę kolorów ,jeżeli macie ochotę to zajrzyjcie do nich na stronę Claresa .
Cena lakierów 26,99