22 czerwca 2016

Hybrydy Makear po raz II


Witajcie

Dzisiaj kochani przychodzę do Was z kolejną hybrydą firmy  tym razem Makear postawiłam na granat który powiem Wam szczerze że bardzo polubiłam w ostatnim czasie. Jest to nr. N17 jak się go nakłada w domu to wygląda jak czarny ale w blasku słońca możemy zobaczyć jego piękny granatowy odcień a w lubicie niebieskie kolorki na paznokciach? 







Tym razem postanowiłam  połączyć lakier firmy Makear z moim nudziakiem Semilaca ponieważ wydawało mi się że ten najbardziej do niego będzie pasował. 




Muszę Wam przyznać że lakiery z tej formy są naprawdę dobre jakościowo zawsze byłam zachwycona semilcami ale tym razem to te lakiery podbiły moje serce i mam nadziejęc że nie po raz ostatni będą gościły na moich skromnych paznokciach .


W ofercie firmy znajdziecie dużą gamę kolorów ,na pewno każdy znajdzie jakiś kolorek dla siebie ,na lato polecam neonki i pastelowe
 kolorki bo sprawdzają się rewelacyjnie.




Znalezione obrazy dla zapytania makear

Znalezione obrazy dla zapytania makear


 Jeżeli chodzi o jakość kolorów to muszę przyznać że jestem pod dużym wrażeniem ponieważ trzymają się u mnie na paznokciach 3 tyg bez radnego uszczerbku . Także z ręką na sercu mogę Wam je polecić lakiery fajnie i bezproblemowo się nakłada ,bardzo dobrze kryją i długo się trzymają czego chcieć więcej? . Lakiery  znajdziecie na stronie producenta ,cena lakieru 35 zł.