22 maja 2016

Lakiery hybrydowe Makear nr. S16 i 751

Witajcie
Dzisiaj post dla osób które lubią mieć ładne i zadbane dłonie przy użyciu lakierów hybrydowych . Hybrydy są strzałem w dziesiątkę dla osób które nie lubią zbyt często malować paznokci ,po są też takie które nie lubią mieć przez dłuższy czas tego samego koloru na paznokciach ,noi u takich osób hybrydy się nie sprawdzą ale dzisiaj nie o tym...  
W ostatnim czasie pokazywałam Wam kopchane na Fb jaką wspniałą paczkę otrzymałam firmy Makear 




Na stronie producenta znajdziecie ogromny wybór kolorów naprawdę jest w czym wybierać i trudno się zdecydować :)
Dziś przedstawię Wam dwa kolorki 
S16 i 751





Uwielbiam hybrydy za to że na min 10 dni mam spokój z malowaniem paznokci ,niestety nie należę do osób które lubią zmieniać kolor na paznokciach co parę dni ponieważ im się znudził.
Może na począdku zacznę od tego że lakiery zą bardzo dobrze zabiezpieczone więc nie musimy się martwić że ktoś przed nami do nich zaglądał ,ponieważ każdy lakier zapakowany jest w osobne pudełeczko . I to co mnie użekło to na każdej zarętce mamy próbkę koloru który nie odbieba od rzeczwistego co niestety czasami się zdarza pastrząc na inne firmy ,tu jestem pod wielkim wrażeniem chylę czoło za grnialny poysł. 




Wykonanie maniciure hybrydowego lakierami jest bardzo proste,bardzo fajnie się nimi pracuje. 









Lakiery jak większość  z innych firm zmajduje się w czarbej byteleczce z niezbyt szwrokim pędzelkiem który ułatwia nam wykonywanie maniciure hybrydowego. Wy też lubicie lakiery hybrydowe? Jezeli tak to polecam Wam właśnie to przyjemnie się z nimi pracuje.

Niebawem pokażę Wam równeż inne kolorki.