31 marca 2016

Mleczko do demakijażu Celia + kolagen i świetlik

Witam
Demakijaż jest bardzo ważny w codziennej pielęgnacji twarzy większość z Was robi to pewnie tak jak ja rano i wieczorem. Rano dokładnie oczyszczamy twarz zanim zabierzemy się do robienia makijażu a wieczorem po prostu się go "pozbywamy".
Obecnie mamy szeroką gamę środków do demakijażu i oczyszczania twarzy zaczynając od płynów,mleczek aż po chusteczki,ja tym razem skusiłam się na mleczko do demakijażu firmy Celia z kolagenem i świetlikiem lekarskim.


Informacje od producenta:

Delikatne mleczko regenerująco-kojące usuwa  dokładnie zanieczyszczenia oraz makijaż oczu i twarzy,pozwalając skórze swobodnie oddychać . Zapewnia odpowiednie nawilżenie naskórka i wspomaga jego regenerację. Dzięki zawartości kolagenu odbudowuje strukturę skóry i wygładza zmarszczki . Ekstrakt ze Świetlika wpływa na skórę  łagodząco i odprężająco.



Zapach- jest bardzo przyjemny ,krótko utrzymuje się na skórze.
Konsystencja- niezbyt gęsta jak w przypadku większości mleczek, dobrze rozprowadza się na waciku i skórze.
Kolejną cechą mleczka jest to że,jest bardzo wydajne.



Skład:


Moja opinia:
Mleczko ma bardzo ładny zapach, i lekko lejącą konsystencję chociaż nie jest ona uciążliwa bez problemu możemy nabrać kosmetyk na wacik kosmetyczny nie obawiając się że nam spłynie i wyląduje zamiast na twarzy to na podłodze. Mleczko bardzo dobrze radzi sobie ze zmywaniem podkładu ,ale i nie jest najgorsze jeżeli chodzi o zmywanie tuszu do rzęs zdarzało się że miałam płyny micelarne które z tym sobie kompletnie nie radziły...
Jeżeli chodzi o kolagen który znajduje się w mleczku ,i producent zapewnia nam że likwiduje on zmarszczki ,to u mnie nie było wielkiego ŁAŁ ponieważ aż tak wiele ich nie mam jedynie mimiczne koło oczów to tutaj zauważyłam poprawę ale czy znikły? tego nie mogę stwierdzić ponieważ nie były aż tak bardzo widoczne. Mleczko jest tanie większości sklepów dostępne także z czystym sumieniem polecam .


Cena: ok 7 zł
Pojemność 200ml
Dostępność : ja swoje kupiłam w Tesco ale widziałam również w Rossmannie

Przypominam Wam także kochane o rozdaniu zgłaszajcie :)