3 lutego 2016

Zaczynam przygodę z lakierami hybrydowymi Semilac na dziś kolor 064 Pink Rose

Witajcie kobietki
Wiem że ostatnio długo mnie tu nie było ale już jestem i postaram się być na bieżąco . Dzisiaj przychodzę do Was z lakierem hybrydowym Semilac długo myślałam nad tym aby się zająć robieniem paznokci hybrydowych ,i w końcu się za to zabrałam....
Więc co jakiś czas będę Wam pokazywać jakieś mani dzisiaj będzie proste ale i będą również różne zdobienia mam nadzieję że Wam się spodoba. Dzisiaj będzie kolor 064 jest to PINK ROSE w każdym świetle wygląda on inaczej ,na stronie producenta prezentuje się tak:
Lakier hybrydowy Semilac 064 Pink Rose - 6 ml


Aby wykonać manicure hybrydowy kupiłam Bazę ,lakier Pink Rose ,Top i Cleaner ,tyle mi wystarczyło ponieważ lampę , blok i pilniki miałam już wcześniej w domu. Powiem szczerze że szkoda mi było aby moja lampa leżała w szafie i zbierała kurz wiec postanowiłam ją wykorzystać a jaki mi to będzie szło ,będę Was informować na bieżąco.


Aplikacja SEMILAC®





mi ten kolorek skojarzył się z takim przygaszonym różem ,jak sam producent twierdzi jest to mocno rozbielona czerwień :) 
kolorek jest ładny delikatny lecz gdy jesteśmy na dworze wydaje się on być o wiele bardziej różowy...






W kolejnych wpisach przedstawię Wam inne kolorki, jak moja kolekcja nieco się powiększy ,opowiem Wam także o wytrzymałości Semilaców na moich paznokciach .

A wy lubicie manicure hybrydowy? czy wolicie tradycyjny lakier?