9 lutego 2016

Czy poznałyście już nowy lenor parfumelle


Witajcie
Dzisiaj przychodzę do Was z czymś pachnącym :) dzięki uprzejmości firmy Procter&Gamble miałam możliwość przetestowania płynu do płukania ubrań Lenor Parfumelle .

Opis produktu:
 Lenor Parfumelle jest to nowy płyn do płukania tkanin zaawansowana formuła zatrzymująca świeżość stworzona na bazie najnowszych osiągnięć technologii Freshlock . Nowy lenor to 7x więcej świeżości oraz wyjątkowa miękość tkanin ,a super skoncentrowana formuła umożliwia mniejsze dozowanie,dzięki czemu jest lepsza dla środowiska.


Skład:
  •  5-15% kationowe środki powierzchniowo czynne

  •  Benzisothiazolinone

  •  kompozycja zapachowa

  • Alpha-Isomethyl Ionone

  •  Citronellol

  •  Coumarin

  • Hexyl Cinnamal

  •  Limonene

  • ›Linalool






Moja opinia:
Gdy tylko zaczął pojawiać się w sklepach nowy Lenor Parfumelle byłam bardzo ciekawa jego zapachu i czy jest naprawdę taki dobry jak go reklamują . Cieszyłam się gdy tylko miałam możliwość go przetestować ,chociaż i tak miałam zamiar go kupić na wypróbowanie....
 Po pierwszym praniu byłam zachwycona pranie było mięciutkie a zarazem pięknie pachniało ,niestety przy kolejnym praniu mój zachwyt się ulotnił.... nie wiem czy to była wina płynu czy może proszku ale na niektórych ubraniach (nie na wszystkich ) powstały czarne plamy które niestety ciężko było odeprać . Kolejny raz narazi nie ryzykowałam ponieważ eniechcę zniszczyć kolejnych ubrań ale za jakiś czas spróbuje na jakiejś starej bluzce . Także tak jak napisałam wyżej nie jestem pewna czy to wina płynu, może trafił mi się felerna partia.... ale za jakiś czas ponownie to sprawdzę i dam Wam znać czego to była przyczyna. 

Ale i tak dziękuje firmie Procter&Gamble  za możliwośćtestowania.

P&G