6 stycznia 2016

Kwiatki z Wujka google

Witajcie
Dzisiaj post z przymrurzeniem oka ,pokażę Wam jakie kwiatki z wujka google znalazłam w statystykach mojego blog:





1. Krem himalaya bez tłuszczu 
hmm.... chyba niema a raczej na pewno ,
wersji bez tluszczu jak i z tłuszczem
2. Mielonka z szynki szynkowar
Jeżeli chodzi o szyneczkę to albo szynka bo szynkowar,ewentualnie można zrobić szynkę z szynkowaru .
3. Jak wyglądają próbki do testowania?
Próbki do testowania znajdują się zazwyczaj w małych saszetkach,lub mogą to być mini pomadki... Słowo próbka mówi samo za siebie że jest małe... :)
3. Darmowe próbki dla niemowląt
Próbki? Na maluszkach niema co oszczędzać lepiej kupić kosmetyki pielęgnacyjne niż porywać się na próbki
4. Butik riki tiki
Jeszcze o nim nie słyszałam ale sprawdziłam i rzeczywiście taki jest :) ale niestety nie pod tym adresem
5. Oleo intense 6-76 blog
Nie spodkałam się jeszcze z taką nazwą bloga ale kto wie może i taki powstanie :)
Jak Wam się podobały kwiatki z wujka google?
6. Ile można schudnąć z get slim daytyme
Powiem szczerze że niemam pojęcia nigdy się czymś takim nie interesowałam, zależy to od tego jaką mamy tendecje do chudnięcia.