9 grudnia 2015

Kontynuacja współpracy z firmą Akatja


Witajcie kobietki
Jak tam przedświąteczne sprzątanie? sprzątacie już powoli, czy jeszcze nie? Powiem szczerze że ja jakoś nie mogę się zebrać do  takiego generalnego sprzątania leń siedzi w tyłku jak nic....
Dzisiaj przychodzę do Was z naklejkami i firmy którą pewnie wiele z Was zna a mowa tu będzie o firmie Akatja ponieważ to kontynuacja współpracy to tym razem wybrałam coś dla każdego, dwie naklejki dla dzieciaków i jedną do kuchni . Na stronie naklejki prezentują się tak:







U nas na ścianach prezentują się trochę inaczej ale i tak efekt jest niesamowity a dzieciaki wniebowzięte że każde ma swoje naklejki a i ja skorzystałam jak mi się już znudzi to zawsze można zaszaleć i przykleić coś innego dużym plusem jest to że naklejki bez problemu dają się oderwać i nie brudzą ściany przy odklejaniu. I co najważniejsze dziecinnie proste w przyklejaniu każdy bez problemu sobie z tym poradzi.








A wy lubicie takie urozmaicenia na ścianach ? na stronie  Akatja znajdziecie przeróżne naklejki w różnych rozmiarach jest naprawdę bardzo duży wybór więc każdy powinien znaleć coś fajnego dla siebie ....

AKATJA