29 września 2015

Przesyłka od Dresslink + recenzja

Witajcie Kobietki
Co tam u Wad słychać?,my już po przeprowadzce wszędzie kurz ,brud i pudełka z gratami ale co na swoim to na swoim " wolność Tomku w swoim domku " trochę cieżko z internetem bo nie ma zasięgu więc latam z tabletem po domu aby złapać zasięg, ale jakoś muszę sobie radzić. Dzisiaj przygotowałam  recenzję produktów od firmy Dresslink wybrałam sobię torebkę oraz buty w sklepie prezentują się one tak:



Natomiast na żywo 










Z torebki jestem bardzo zadowolona można w niej pomieścić dużo rzeczy a ja bardzo lubię takie durze torebeczki do których można wszystko wrzucić problem tylko w niej później cokolwiek znaleść tak jest przynajmniej w moim przypadku .... Jeżeli chodzi o buty to niestety chociaż mi się podobały i były bardzo wygodne to się rozpadły chyba trafiłam na jakiąś felerną parę . a Wam jak się one podobają czy nie bardzo ???  
( małe ogloszenie parafialne :) ,nadal mam kiepski dostęp to neta ale posty piszę na tablecie wiec mam ograniczone możkiwości ale mam nadzieję że czekacie ...)