20 sierpnia 2015

Organiczny odplamiacz w sprayu z pomarańczą

Witajcie 
Ale ten czas szybko leci roboty do groma... a tu jeszcze przygotowania do szkoły syna w końcu do pierwszej klasy tylko raz się idzie :)
Dzisiaj przygotowałam dla Was wpis na tema organicznego odplamiacza w sprayu z pomarańczą w sam raz dla mam ,taki mały pomocnik do prania . 


Informacje od producenta:
Organiczny odplamiacz w sprayu usuwa bez problemu plamy z tkanin i innych powierzchni.
Cechy :
-usuwa plamy z czerwonego wina,owoców tłuszczu,dżemu,krwi,rdzy.
-nadaje się również do siedzeń i mebli tapicerowanych.
neutralizuje nieprzyjemny zapach i pozostawia pobudzający zapach pomarańczy  i cytryny dzięki olejkom eterycznym.
Zastosowanie:
Spryskaj odpowiednią plamę pozostaw odplamiacz d
o zadziałania 5-10 min ,następnie wypierz w pralce lub ręcznie.




Opakowanie:
Odplamiacz znajduje się w wygodnym plastikowym opakowaniu o pojemności 50 ml wyposażonym w pompkę która ułatwia nam zastosowanie go na plamę i pozwala na dozowanie odpowiedniej ilości odplamiacza



Moja opinia:
Teraz przyszedł czas na parę moich refleksji i powiem szczerze jak na spowiedzi że bardzo mile mnie zaskoczył ten odplamiacz,zarówno jego działanie jak i niewielkie opakowanie które można śmiało wrzucić do torebki i w razie jakiś niepotrzebnych plam ułatwić sobie życie. Odplamiacz ma miły zapach czego niestety nie mogłam powiedzieć w przypadku innych odplamiaczy. Bez problemu radzi sobie z plamami jeżeli stosujemy go zgodnie z instrukcją od producenta,ponieważ ja za pierwszym razem zapikałam plamę i wrzuciłam do pralki i to był błąd za każdym razem trzeba odczekać 5-10 min i pozwolić odplamiaczowi zadziałać . 
Jeżeli jesteście zainteresowane jego kupnem ,można go kupić Tutaj cena odplamiacza ok 13zł.