9 lipca 2015

Serum kolagenowe uda ,pośladki,brzuch co zrobić aby mieć piękną skórę


Witajcie kobietki :)
Co tam u Was słuchać ? coś mało Was tutaj jest ostatnio pewnie również w pełni korzystacie z pięknej pogody za oknem,u nas trochę się ochłodziło ale nadal jest cieplutko.
Przygotowałam dla Was już ostatnią recenzję kosmetyku od firmy 

BingoSpa na sam koniec zostawiłam serum kolagenowe uda pośladki brzuch, lin do serum znajdziecie tutaj .



Informacje od producenta:
Serum kolagenowe BingoSpa zawierające wysoko wartościowe ,naturalne składniki aktywne skutecznie zmniejszające objawy cellulitu na brzuchu ,udach i pośladkach. 
KOLAGEN- regeneruje i przywraca sprężystość wnikając w najgłębsze warstwy skóry . Wygładza skórę i poprawia jej pigmętacje.
MASŁO SHEA- zawiera naturalne tokoferole i kwasy tłuszczowe: palmitynowy,stearynowy,linolowy,oraz naturalne filtry UV o działaniu zmiękczającym i wygładzającym skórę . Dzięki właściwościom odbudowy regeneracji komórek lipidowych masło Shea poprawia jej jędrność i elastyczność.



Konsystencja i opakowanie:
Serum zamknięte jest w przeźroczystej buteleczce z dozownikiem w postaci pompki ,o pojemności 280g . Dzięki przeźroczystemu opakowaniu możemy bez większego problemu zobaczyć ile produktu jest już zużyte. Pompka bardzo ułatwia nam dawkowanie kosmetyku. Konsystencja serum jest średniej gęstości nie za rzadka ale i nie za gęsta po prostu w sam raz odpowiednia i bardzo lekka.




Skład:



Moja Opinia:
Na samym początku stosowania tego serum byłam bardzo sceptycznie do jego działania nastawiona,porostu ciężko jest mi uwierzyć że kosmetyk potrafi zdziałać cuda nawet gdy jest bardzo drogi. Serum stosowałam przez miesiąc z tygodnia na tydzień stan mojej skóry ulegał zmianie ,największą poprawę zauważyłam na brzuchu ponieważ dwa porody swoje zrobiły.... więc i skóra na brzuchu wymagała największego nawilżenia i ujędrnienia. 
Skóra w miejscach gdzie stosujemy kosmetyk jest wrażenie bardziej napięta i nawilżona a do tego mięciutka i miła w dotyku. Serum to nie robi wielkiego efektu ''łał'' ale znacznie poprawia wygląd naszej skóry i ją delikatnie ujędrnia ja ze swoich efektów jestem bardzo zadowolona ,także i Wam moje drogie czytelniczki mogę je polecić 

cena : ok 16zł