16 lipca 2015

Pierogi z jagodami też lubicie???


Witajcie Kobietki 
Czy u Was też tak pięknie świeci słońce? powiem szczerze że mi go bardzo brakowało po wczorajszych burzach . Dzisiaj post nieco inny niż zawsze, smaczniejszy. a
A mianowicie pierogi z jagodami lubicie?

Przepis na ciasto:

500g mąki (ja użyłam tortowej ponieważ taką akurat miałam)
1szklanka wody (gorącej ale nie wrzątek )
ciasto zagniatamy przykrywamy ściereczką i odstawiamy na 20min 



w tym czasie myjemy jagody i posypujemy cukrem (nie jest to konieczne ale ja wolę słodsze więc zawsze jagody słodzę )



następnie lepimy pierogi ,ciasto nie może być za cienko rozwałkowane ponieważ sok z jagód wycieknie nam podczas gotowania i nasze pierogi się rozpadną...





Czy wy też lubicie pierogi z jagodami ? u mnie one niestety długo nie poleżały ,jak moje żarłoki się do nich dorwały to nie wiedzieli kiedy skończyć :)