21 lipca 2015

Pasta do zębów dla dzieci Herba Cura PINKY od firmy Akuna (kontynuacja współpracy)


Tak jak wczoraj obiecałam ,dzisiaj nowy wpis. W ostatnim czasie miałam możliwość kontynuacji współpracy z firmą AKUNA do testów wybrałam pastę do zębów  dla dzieci HerbaCura PINKY a więc testowały ją moje dzieciaki.



Trochę informacji od producenta:
Dzięki silnym właściwościom pielęgnacyjnym ,przy jednoczesnym zastosowaniu w pełni naturalnych ,bezpiecznych dla zdrowia składników odpowiednia do stosowania zarówno u niemowląt jak i małych dzieci. 
Wzmacnia mleczne i stałe zęby- dzięki zawartości oleju kokosowego ,który zwiękzając wchłanialność wapnia i magnezu ,wspiera rozwój mocnych kości zębów.
Zapobiega próchnicy- dzięki zawartości ksylitolu i oleju kokosowego które w przeciwieństwie do fluoru są w pełni bezpieczne dla zdrowia ,i stanowią naturalne blokery dla bakterii Strepto-coccus -głównej przyczyny próchnicy.
Chroni przed pleśniawkami - działaniem ksylitolu i leju kokosowego,które chamują rozwój bakterii i drożdży wywołujących grzybicze zapalenie jamy ustnej.
Działa przeciwzapalnie i  antybakteryjnie- za sprawą wyciągu z mięty i kwasu laurynowego ,który naturalnie występuje także w mleku matek karmiących jako ochrona dziecka przed infekcjami.
W pełni bezpieczna dla malucha-brak fluoru i innych szkodliwych dla zdrowia składników, gwarantuje HerbaCura PINKY jest w pełni bezpieczna  nawet dla najmłodszych dzieci.


Skład:





 Moja Opinia:
Pewnie część z Was tak jak ja lubi naturalne produkty pasta  Herba Cura PINKY ma w pełni naturalny skład co już na samym początku daje jej dużego plusa, a ponieważ jest to pasta do zębów dla dzieci to tym bardziej nam na tym powinno zależeć . Pasta nie zawiera fluoru , który może szkodzić a niestety znajdziemy go w większości past które znajdziemy w sklepie. Pasta ta dobrze czyści i dba o ząbki naszych skarbów. Niestety jest trochę droga ale ja uważam że na dziecko nie ma co żałować tym bardziej że do zdrowych ząbków jest i to bardzo potrzebne.

pojemność- 90 ml
cena- 33,60 zł 
możliwość zamówienia - Tutaj