10 lipca 2015

Niezapomniane urodziny z ulubionym bohaterem recenzja produktów od firmy Arpex

Witajcie

 Dzisiaj post trochę nie codzienny ale również przyda się w życiu ,w ostatnim czasie napisała do mnie Pani z firmy Arpex jest to firma która wprowadza na polski rynek artykuły dekoracyjne,świąteczne ,oraz wszelkiego rodzaju artykuły i dodatki związane z organizacją imprez okolicznościowych ,a także organizacją zabaw.
Ja dzięki uprzejmości Pani Ewy otrzymałam cudowny zestaw dla moich dzieci który zawierał:
papierowe kubeczki (ANGRY BIRDS i KSIĘŻNICZKI)
słomki 
papierowe talerzyki
balony 
 oraz serwetki

moje dzieci były nimi zachwycone ,z racji z tego że mój syn ostatnio ma bzika na punkcie ANGRY BIRDS dostał właśnie taki zestaw więc był podwójnie usatysfakcjonowany :)





Informacje o firmie:
Firma Arpex początkowo była małą firmą zajmującą się dystrybucją ,w ofercie znajdowały się artykuły dekoracyjne . Kluczowe znaczenie dla rozwoju przedsiębiorstwa miały ,zawarte w pierwszym okresie działalności ,umowy dystrybucyjne Jeszcze 1994 r. Arpex podpisał taką umowę z Duńskim producentem dekoracji papierowych -firmą Perola  wkrótce z Niemiecką firmą Goertz ,Arpex jako pierwsza firma w kraju zaczął sprzedawać elektrostatyczne folie dekoracyjne. Ciągle modyfikowana linia tych produktów cieszy się do dziś dużą popularnością w śród odbiorców.








Moja opinia:
Gdy otrzymałam ową paczuszkę ,zaraz po tworzeniu jej byłam bardzo mile zaskoczona produkty były solidne zapakowane dzięki czemu żaden nie został uszkodzony ,drugą rzeczą jaka mi się rzuciła w oczy to różnorodność kolorów kupeczki i talerzyki są wykonane z papieru nie bezbarwne jak większość jednorazowych produktów te są zupełnie inne... kolorowe i słodkie :) w sam raz dla dzieci na ''Kinder Party'' nasze zestawy czekają na urodziny mojej córci która już nie może się doczekać kiedy pochwali się nim gościom .