5 lipca 2015

BingoSpa maska do włosów -masło Shea i pięć alg

 Witajcie 
Czy u Was też jest tak gorąco?  lato w całej okazałości tylko szkoda że ciężko znaleśćkawałek cienia :) z dnia na dzień próbowałam się zebrać aby coś napisać ale niestety czasu brak.... budowa domu cały czas idzie do przodu  więc trzeba zakrzaniać ile sił...
Ale dzisiaj przygotowałam  dla Was recenzję maski do włosów z masłem Shea i  pięcioma algami od firmy  BingoSpa


Informacje od producenta:

 Maska BingoSpa zawiera masło Shea (karite) i  ekstraktem z  pięciu alg : 
Ascophyllum,Spiruliny,Laminarii,Morszczynu,i Morii. Masło Shea 
charakteryzuję się wysoką zawartością kwasów tłuszczowych 
(oleinowy,stearynowy,linoleinowy) oraz znaczną ilością frakcji 
niezmydlających się co stanowi o wysokiej wartości masła Shea 
jako czynnika nawilżającego
i podtrzymującego elastyczność 
włosów.



Moja Opinia:
Algi morskie dzięki zawartym w nich solom mineralnym ,z których

najwarznejszą jest jod ,wzmagają metabolizm i wzrost wymiany

 osmotycznej ,co powoduje eliminację nadmiaru wody z tkanek

 oraz z redukcję złogów tłuszczowych. Maska znajduje się w dość 


dużym zaokrąglonym opakowaniu  z szeroką zakrętką.


 Po dłuższym używaniu tej maski zauważyłam że nawilża ona moje
włosy ,sprawia że są one odżywione, elastyczne miękkie i miękkie 

dotyku. 
Maska jest nie droga jak za tak duże opakowanie ,i bardzo wydajna,bardzo dobrze sprawdza się na włosach nisko i średnio porowatych.

Algi morskie dzięki zawartym w nich solom mineralnym, z których

 najważniejszą jest jod, wzmagają metabolizm i wzrost wymiany 

osmotycznej, co powoduje eliminację nadmiaru wody z tkanek oraz

 redukcję złogów tłuszczowych. Składniki organiczne -  kwas 

alginowy, fukoidyna i laminaryna - zwiększają elastyczność skóry i

 działają przeciwzapalnie
Kochane kobietki link do maski znajdziecie Tutaj

cena12 zł