28 lipca 2015

"JAGODZIANKI" czyli prosto,smacznie i zdrowo !!!


Witajcie
Dzisiaj nieco smaczniejszy wpis tak jak obiecałam,przychodzę do Was z pysznymi bułeczkami z jagodami ,wczoraj pokazywałam Wam je na FB dzisiaj czas na podanie przepisu mam nadzieję że Wam będą smakować tak samo jak mi i mojej rodzinie .

Składniki:
350g mąki
7g drożdży instant
160ml mleka
1jajko
20ml oleju
6łyżek cukru
szczypta soli

ok. 150-200g jagód (ja wykorzystałam mrożone)
cukier puder
mleko do posmarowania

Przygotowanie:
Wszystkie składniki wkładamy do miski i mieszamy łyżką aż wszystkie składniki połączą się ze sobą.






 Następnie wyjmujemy ciasto na stolnicę i zagniatamy ok 10min aż ciasto będzie gładkie i elastyczne i odstawiamy na 1h do wyrośnięcia. Po upływie godziny wyjmujemy ciasto z miski dzielimy na części powinno wyjść ok 10 bułeczek,moje były większe więc wyszło 7,rozpłaszczamy nakładamy dużo jagód i zlepiamy brzegi ciasta formując bułeczkę.
Bułeczki układamy na blasze wyłożonej papierem do pieczenia lub folią aluminiową i wstawiamy do piekarnika nagrzanego do 180 stopni na 15min,po upieczeniu posypujemy cukrem pudrem.
Smacznego !!!