18 czerwca 2015

Nivea Care lekki krem odżywczy


Witajcie
Wiem wiem strasznie mało mnie tu ostatnio ale nadal jestem w trakcie robienia prawka,i cały czas nie ma mnie w domu ,albo lublin albo działka. Czas przeprowadzki zbliża się wielkimi krokami więc trzeba ostro działać ...
Dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję kremu Nivea Care wiele z Was również otrzymało go do testów więc chętnie poczytam i u Was na blogach jak się sprawdził w Waszym przypadku.





Informacje od producenta:

Innowacyjna nowa formuła kremu Nivea care gwarantuje głębokie,intensywne odżywienie jednocześnie po użyciu pozostaje uczucie wyjątkowej lekkości na skórze. Kosmetyk łatwo się rozprowadza i błyskawicznie wchłania.






Moja opinia:
Na samym początku przyznam że moja skóra na twarzy nie toleruje większości kremów,niestety zawsze jest jakieś ale... a to wysusza, a to za tłusty,zapycha itd. W tym przypadku byłam bardzo mile zaskoczona i śmiem stwierdzić że z tym kremikiem moja skóra twarzy bardzo się polubiła.
Krem Nivea Care ma bardzo lekką konsystęcje i szybko się wchłania nie pozostawiając tłustego filmu na skórze.
Bardzo dobrze odżywia i pielęgnuje skórę,nadaje się do skóry normalnej jaki i wrażliwej i wymagającej lub skłonnej do alergii.
Ma pr\zyjemny zapach i delikatnie nawilża a jak sprawdził się on w Waszym przypadku? też jesteście zadowolone ???