26 czerwca 2015

Czy lubicie solić tak samo jak ja???

Dzisiaj będzie mowa o kolejnym produkcie z firmy BingoSpa tym razem będzie to sól to kąpieli Tropikal Fruits

Informacje od producenta:
Kąpiele z solą BingoSpa są prawdziwym dobrodziejstwem dla skóry. Sól dzięki właściwości mikro-i makro elementów w czystej postaci,które są dobrze przysfajalne przez skórę wzmacniają i ujędrniają . Regularne kąpiele z BingoSpa zapewniają nadmiernemu wysuszaniu skóry ,poprawiają przemianę materii w komórkach,oraz przyczynia się do regeneracji skóry.
Rozpuszczone w wodzie mikroelementy i wyrównują stężenie pomiędzy kąpielą w wodzie,a elektrolitami zawartymi w komórkach skóry.


Skład:
Sodiu, Chloride(and) Calcium(and) Magnesium(and) Sulphur Oxide Calcium Sulphate, Sodium Lauryl,Sulfate,Parfum,Retinyl Palmitate CI 15985.







Moja opinia:
Wiem że niektóre z Was nie lubią soli do kąpieli,ja muszę się przyznać że bardzo lubię takie umilacze kąpieli ,które nawilżają skórę i ładnie pachną a ta sól chciałabym podkreślić że sól ta ma przepiękny owocowy zapach a raczej tropikalny, jeżeli ktoś z was lubi owocowe zapachy to na pewno ten,przypadnie mu do gustu bo naprawdę nie daje o sobie zapomnieć . Jeżeli chodzi o działanie to delikatnie nawilża skórę ale nie ma efektu ''łał'' chociaż na mnie sam zapach podczas kąpieli działam relaksująco ,jedynie czego nie lubię w takich umilaczach,to tego że barwią wodę a ta jak widać jest pomarańczowa po rozpuszczeniu woda nie wygląda ładnie :)

cena. aktualnie kosztuje 2,99  żal nie kupić :) 
link do soli znajdziecie Tutaj