26 maja 2015

Jak niektóre firmy traktują blogera... oraz wyniki rozdania

Witajcie :)
Ostatnio miałam nie miłą sytuację która zainspirowała mnie do napisania posta na ten temat. Nie będę pisać kto i co mi napisał bo swoją godność mam ale powiem jedno szkoda słów !!!
Nie wiem czy Wy też miałyście taką sytuację,jedno jest pewne nikt nie ma prawa mówić nam co mamy pisać na swoim blogu !!! 
Karzdy ma prawo do wyrażenia swojego zdania nawet jeżeli nie zawsze jest to pozytywna opinia.... nie każdemu to samo się podoba,więc każdy ma prawo mieć swoje zdanie w danym temacie.
Czasami mi dosłownie ręce opadają jak czytam na blogach jakie obrażające wiadomości potrafią wysyłać firmy do blogerów....


ma swoje życie,swoją rodzinę i nie żyje tylko blogiem!!!
Przepraszam.... Ale musiałam to z siebie wyrzucić...

Wiem że  czekacie na wyniki rozdania ,przepraszam że tak długo mi to zajęło ale ostatnio zbyt wiele się w moim życiu działo... ale głosy podliczone i jest zwycięzca a jest nią:

RUDY WLOS

Kochana serdecznie Ci gratuluję mam nadzieję że będziesz zadolowona ,czekam na twoje dane wysyłki 3dni
pod adresem stein1@op.pl jeżeli w tym czasie wylosowana osoba się nie zgłosi ,odbędzie się kolejne losowanie .