28 maja 2015

Nudziaczek od AllePaznokcie

Witam Dziewczyny
W ostatnim czasie  wpadło w moje ręce parę lakierów do paznokci firmy AllePaznokcie dzisiaj przedstawię Wam jeden z nich mojego ulubionego nudziaczka.
W hurtowni istnieje on pod nazwą
Clour Exclisive brudny róż




Informacje od producenta:
Clour Exclisive to gładka powierzchnia ,bez smug,wysoki połysk oraz niebywała trwałość. Dzięki trzorzącemu się na powierzchni lakieru filmowi,oraz owalnemu pędzelkowi aplikacja jest łatwa i bezproblemowa.




Moja opinia:
Czy producent miał rację w swoich obietnicach? w większości tak, pędzelek jest szeroki i płaski co ułatwia nam malowanie paznokci jedna warstwa w zupełności zapewnia nam pełne krycie chociaż ja ze względu na swoje przyzwyczajenia zawsze maluję dwie warstwy.
Jeżeli chodzi o trwałość to ja mam swój lakier na paznokciach już czwarty dzień i nie widzę aby coś złego się z nim działo ,nie sciera się i nie odpryskuje. A wy lubicie takie nudziaczki ? czy wolicie bardziej wyraziste kolory na paznokciach?



lakier możecie kupić w sklepie AllePaznokcie 
cena lakieru 9,90