16 maja 2015

Czekoladowe mydło w płynie od Bingospa i małe usprawiedliwienie

Witajcie kobietki
Wiem że ostatnio mnie tu nie było ale zatrzymały mnie sprawy zdrowotne (operacja woreczka żółciowego) ale już jestem w domu i postaram się to wszystko nadrobić .W ostatnim czasie dostałam paczkę od  BingoSpa (dostałam się do testów ) ,zresztą nie tylko ja bo pewnie wiele z Was również .
A to zawartość mojej paczki 



 Maska do włosów masło Shea i pięć alg
serum kolagenowe uda pośladki brzuch
czekoladowe mydło w płynie
sól do kąpieli Tropikal Fruits

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję 

CZEKOLADOWEGO MYDŁA W PŁYNIE


Informacje od producenta:
Kremowe mydełko z czekoladą do rąk BingoSpa o kremowej konsystencji i orzeźwiającym zapachu,zawiera czekoladę która zawiera właściwości silnie nawilżające ,przeciwutleniające i tonizujące. Odżywcze składniki czekolady pobudzają metabolizm komórkowy ,regenerują ,działają kojąco.



Ziarno kakaowca -Theobroma cacao -z którego powstaje czekolada zawiera wiele cennych dla skóry substancji ,posiada zdolność zmiękczania skóry .Poza tym wykazuje działanie odmładzające i odświeża skórę ,skutecznie likwiduje jej suchość. Antyoksydanty ,czyli składniki spowalniające proces starzenia się skóry ,znajdujące się w czekoladzie ,zapobiegają rozwojowe rodników,które wpływają na utratę przez skórę ,kolagenu,elastyny i innych protein.

Opakowanie :
Mydełko znajduje się w plastikowej butelce wyposażonej w pompkę która skutecznie ułatwia nam wydobycie produktu z opakowania, mechanizm dozujący bez problemu po jednym naciśnięciu aplikuje nam odpowiednią ilość mydła. Pojemność opakowania 300ml.

Konsystencja:
Konsystencja mydełka jest dość rzadka ,ale nie spływa nam z dłoni 

Skład:
Aqua, Sodium Laureth-2 Sulfate, Sodium

 Dodecylbenzenesulfonate, Cocamide DEA, Sodium Chloride, 

Styrene/Acrylates Copolymer, Theobroma Cacao Seed Butter,

Citrus Aurantium Dulcis (Orange) Oil, Prunus Dulcis (Sweet

 Almond) Oil, Lactic Acid, DMDM-Hydantoin, 

Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Parfum, CI 

20285, CI 42080


Moja opinia
Wybrałam czekoladowe mydełko do testów ponieważ byłam bardzo ciekawa jego zapachu czy naprawdę ma słodki czekoladowy zapach ,niestety tutaj się rozczarowałam ponieważ mydło pachnie bardziej jak ziarna kakaowca ale na pewno nie jak czekolada,jeżeli chodzi o kolor to przypomina mi bardziej czekoladowy budyń niż czekoladowy. Dobrze się pieni,i oczyszcza skórę .
Byłam pełna nadziej ,niestety trochę się nim rozczarowałam .
link do mydła znajdziecie 
Cena
ok 12zł