4 maja 2015

Błyskotki od BornPrettyStore (kontynuacja współpracy)



Witajcie 
Czy zauważyłyście jakie zmiany zaszły w ostatnim czasie na blogu,postanowiłam zmienić nazwę bloga i wygląd ,oczywiście nie sama bo jeżeli o mnie chodzi to w tych sprawach jestem kompletnie zielona ,pomogła mi przemiła osóbka której bardzo ale to bardzo dziękuje. 
Dzisiaj kochane przychodzę z biżuterią na każdą okazję od firmy Born Pretty Store którą otrzymałam jakiś czas temu w ramach kontynuacji współpracy w paczce znalazłam dwie pary kolczyków,dwa naszyjniki i pierścionki niestety pierścionki nie w moim rozmiarze. Więc chyba poczekają na moją córcię lub wykorzystam je do zdjęć do mani.
W pierwszej kolejność pokażę wam elegancki a zarazem bardzo delikatny i lekki w sam raz do sukienki ale również bardzo fajnie wygląda z topem.






Naszyjnik z wisienkami,prosty a zarazem elegancki,wisienki dodają mu uroku










długie kolczyki z kwiatuszkami,mają niepowtarzalny styl,nie są za ciężkie ani za duże .









i na koniec drugie kolczyki tym razem bardziej kolorowe .
Wszystkie produkty znajdziecie na stronie producenta więc zachęcam do pooglądania ,można znaleźć różne fajne drobiazgi jak to się mówi '' dla każdego coś fajnego" :)