22 kwietnia 2015

Elgon szampon do włosów długich i cienkich CachmereBath


Witajcie kochane
Czy u Was też świeci słoneczko? powiem Wam szczerze że ja to nie mogę się nim nacieszyć bo nie na widzę jak jest ''szaro buro i nijako'' dlatego korzystajmy ze słonecznych dni... :)
Wiem że ostatnio mało mnie widać na blogu ale mam mało czasu ,właśnie jestem w trakcie robienia ''prawka''  i jak nie jestem na jazdach to staram się ogarnąć dom i tak dni lecą ale postaram się to wszystko nadrobić. 
Dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję szamponu od firmy  Elgon do długich i cienkich włosów.





 Informacje od producenta:
Pielęgacyjno-wygładzająca kąpiel do częstego mycia włosów długich,delikatnych,cienkich.
Specjalnie opracowana formuła REDOXINA przeciwko starzeniu się komórek w połączeniu z pochodną celulozy intensywnie odżywia i wzmacnia włosy od cebulek aż po same końce.
Wzbogacona proteinami pszenicy i gliceryną wygładza i otacza włókna włosowe warstwą ochronną zapewniając włosom miękkość ,intensywny blask,i łatwe rozczesywanie.

Skład:


Sposób użycia:
szampon równomiernie rozprowadzić na wilgotnych włosach ,delikatnie wmasować ,potrzymać 2-3 minuty a następnie dokładnie spłukać .


Moja opinia:
Szampon znajduje się w podłużnej plastikowej butelce zamykanej na tzw ''klik'' o pojemności 250ml. Szampon ma przeźroczystą i raczej rzadszą  konsystencję ale nie lejącą ma przyjemny zapach jak po wyjściu od fryzjera :)  (nie wiem czemu ale odrazu z tym mi się skojarzył) dobrze się pieni i nie plącze włosów.
Mój szampon jest już na wykończeniu ale jestem z niego bardzo zadowolona,włosy są po nim miękkie i nawilżone,szampon zawiera keratynę która wypełnia ubytki w strukturze włosów nadając im zdrowy wygląd i witalność . Jeżeli byście były zainteresowane tym szamponem to zgłaszajcie się do rozdania w którym można go wygrać,klikajcie w baner w prawym górnym roku na blogu.