7 kwietnia 2015

Cudowne słodkości od Chocolissimo

Witajcie kochanie
Jak tam pierwszy dzień po świętach ? 
dobrze się zaczął czy nie mogliście wstać z łóżka ,po błogim świątecznym leniuchowaniu ?
Dzisiaj przygotowałam dla Was słodziutką recenzję,a mianowicie przed samymi świętami odezwała się do mnie Pani  z firmy Chocolissimo z wiadomością że ma dla mnie słodką przesyłkę a oto jej zawartość:



Para owieczek  i sheep mix z nadzieniem z orzecha laskowego






Trochę informacji o firmie
i dalsza część zdjęć:
Historia marki Chocolissimo związana jest z ciągłymi podróżami ,odkrywaniem kilkusetletniej tradycji związanej z produkcją czekolady oraz eksperymentowaniem ze smakiem i łączeniem składników .Chocolissimo to przedewszystkim pasja która zgłębiana jest każdego dnia aby oferować produkty tylko najwyższej jakościo unikalnych walorach smaku,zapachu,wyglądu i dotyku.





Moja Opinia:
Na samym początku krótko Wam opiszę te cudowne słodkości ,owieczki są wykonane z mlecznej i białej czekolady, bardzo fajnie komponowały się w święconce ponieważ owieczki nie są małych rozmiarów do święcenia poszła jedna cena owieczek 27,92
Jeżeli chodzi o sheep mix są to pyszne czekoladki w opakowaniu znajduje się 6 są wykonane z białej i mlecznej czekolady pysznym nadzieniem z orzecha laskowego cena 27,11. 
Teraz przejdę do wyrażenie swojego zdania ,otóż zarówno czekoladki jak i owieczki z\nikneły w bardzo szybkim tępie ,czekoladkom ledwo co zdążyłam zrobić zdjęcia ponieważ zniknęły jeszcze tego samego dnia jak do mnie dotarły ,nawet mój mąż który nie jest miłośnikiem czekolady był nimi zachwycony .
W ofercie sklepu znajdziecie zarówno pralinki,czekoladki jak i figurki wykonane z pysznej czekolady na różne okazje.