16 marca 2015

Zapraszam na rozdanie,ktoś jest chętny?

Witajcie kobietki 
Przygotowałam dla Was olejowe rozdanie mam nadzieję że znajdą się chętni aby je przygarnąć :)


Do wygrania jest olej arganowy
jeden z atomizerem 50ml
drugi rolon 10ml

Aby wsiąść udział w rozdaniu należy obowiązkowo:
1. Być publicznym obserwatorem mojego bloga
2. Zostawić zgłoszenie w komentarzu pod tym postem wg wzoru zamieszczonego poniżej.
3.Polubić moje FanPage
Dodatkowe losy można zdobyć w następujący sposób:

4. dodać baner z linkiem przekierowującym na pasku bocznym     (+ 1 los)
5. dodać mój blog do blogrolla ( + 1 los )

1.Obserwuję jako:
2. Mail:
3. Lubię jako:
4. Blogroll: tak/nie (link)
5. Baner: tak/nie (link)

Jeżeli chodzi  o regulamin to jest ten sam co zwykle nic się nie zmieniło.
Jeżeli w rozdaniu nie zgłosi się min. 40 osób mam prawo do odwołania ,bądź przedłużenia rozdania.

Regulamin:
1. Organizatorem i sponsorem rozdania jestem Ja, właścicielka bloga pikape000.blogspot.com.
2. Rozdanie trwa od 16.03.2015 do 16.04.2015 włącznie czas trwania rozdania może zostać przedłużony w przypadku niskiej liczby zgłoszeń.
3. Warunkiem wzięcia udziału w rozdaniu jest publiczne obserwowani bloga ,oraz zostawienie zgłoszenia w komentarzu pod tym postem.
4. Każdy uczestnik w sumie może zdobyć 4 losy.
5. Ogłoszenie wyników odbędzie się w ciągu 7 dni od zakończenia rozdania na blogu.
6. Zwycięzca zostanie wyłoniony drogą losową .
7. Wysyłka jest możliwa tylko na terenie Polski ,na mój koszt.
8. Osoby biorące udział w rozdaniu muszą mieć skończone 18 lat,lub posiadać zgodę opiekuna na udział.
9.Osoby które po zakończeniu rozdania przestaną obserwować mój blog trafią na ,, CZARNĄ LISTĘ " i nie będą mogły brać udziału w kolejnych rozdaniach !!!.
10. Każdy uczestnik biorący udział w rozdaniu akceptuje regulamin.
11. Zastrzegam sobie prawo do zmiany regulaminu w wyjątkowych sytuacjach
12. Na kontakt od zwycięzcy czekam do 3 dni, jeśli się nie zgłosi losowanie przeprowadzam raz jeszcze
13. Rozdanie odbędzie się tylko wtedy gdy zgłosi się do niego minimum 40 osób
14. Blogi które są stworzone tylko pod rozdania będą od razu dyskwalifikowane !!!
 15. Rozdanie nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 o grach,i zakładach wzajemnych (Dz,U.z 2004roku Nr.4,poz.27 z późniejszymi zmianami )
Życzę wszystkim powodzenia i zapraszam :)

FanPage