6 marca 2015

Chciałam Was zaprosić do butiku :)

Witajcie moje drogie:)
Dzisiaj post trochę inny niz zwykle .....  W ostatnim czasie w ramach współpracy z sklepem Anetta Butik otrzymałam rewelacyjne leginssy w sam raz do biegania ,ćwiczeń siłownie itd . 


tak prezentują się na modelce :)
cena 59 zł


a tak na mnie ,już nie jak modelka (tylko się nie śmiejcie)


Butiku Anetta zanajdziecie naprawdę bardzo dużo rzeczy 
spodnie,bluzy,bluzki,torebki,buty (damskie/męskie ) stroje kąpielowe,swetry,itd. Naprawdę jest w czym wybierać ,jest to jak raj dla kobiety ,rzeczy są dobre jakościowo i nie mają wygórowanej ceny . Pokarzę Wam parę rzeczy z sklepu które mi się bardzo spodobały.










Ja z leginsów jestem bardzo zadowolona są mega wygodne,i co najważniejsze nie mechacą się po praniu.
Aby przejść na stronę klikajcie w baner


Muszę Wam się jeszcze czymś pochwalić ,a mianowicie mój blog został wybrany w tym miesiącu do testowania nowości od firmy EVELINE a oto moja przesyłka,w paczce były jeszcze dwa kremy 40+  poszły do teściowej :) .