12 marca 2015

Mascara Extension Volume 4D FALCE DEFINITION maksymalne wydłużenie i podkręcenie


Witajcie 
Ostatnio chwaliłam Wam się kochane że mój blog został wybrany do testowania nowości kosmetycznych Eveline Cosmetics  dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję na temat maskary  Extension Volume 4D FALCE DEFINITION która ma za zadanie nasze rzęsy maksymalnie wydłużyć i podkręcić .


Informacje od producenta:
 Najnowsza maskara Extensiom Volume 4D VALCE  DEFINITION maksymalnie wydłuża i podkręca rzęsy,gwarantując niepowtarzalny efekt sztucznych rzęs .Wyjątkowa elastyczna szczoteczka BOLD&FLEXY BRUSH ,opatentowana przez Eveline Cosmetics ,powstała z najnowocześniejszych materiałów w technologii DuPointHytrel ® i zapewnia wykonanie perfekcyjnego
 makijażu oczy,precyzyjnie rozdzielając rzęsy i umożliwiająca pokrycie wszystkich włosków nawet tych w konciku oka.







Moja opinia: 

Innowacyjna formuła zawiera D-panthenol odbudowuje strukturę włosa zagęszczając i pogrubiając rzęsy czy u mnie tak się stało?
Wydaje mi się że tak jestem po dużym wrażeniem tej maskary ponieważ moje rzęsy niestety są nie równe i czasami ciężko mi dobrze je wytuszować nie każda maska z tym sobie radzi, a ta sprawdza się w 100% rzęsy są wydłużone i lekko podkręcone ,a przedewszystkim nie sa posklejane tylko łdnie rozdzielone. Nienawidzę tuszy które sklejają rzęsy zamiast je rozdzielać . Maskara dobrze się trzyma przez cały dzień nie obsypujęc się. 




Formuła zawiera:
 D-panthenol odbudowuje strukturę włosa zagęszczając i pogrubiając rzęsy
- Najcenniejsze składniki z olejku jojoba bogatego w witaminy A,F i E dogłębnie nawilżają ,uelastyczniają i wzmacniają rzęsy.
- Mineralne pigmenty i wosk carnauba -pobudza rzęsy do wzrostu zapobiegają wypadaniu i łamaniu się .

Maskarę stosuję razem z serum do rzęs ale o tym już w innym poście. Mam nadzieję że trochę Was zaciekawiłam :)
publikuję również na Przepis na Kobietę