11 marca 2015

Algowe serum do kąpieli z zieloną herbatą


Witajcie kochane co tam u Was słychać ?
 Poczułyście już wiosenne ciepełko? ja nie mogę się napatrzeć na słoneczko ostatnio tak pięknie świeci aż miło ,że wkońcu zima sobie poszła :)
W ostatnim czasie miałam przyjemność testować algowe serum do kąpieli z zieloną herbatą.



 Informacje od producenta:
Odżywcza i odświeżająca kąpiel BingoSpa ,rozkosznie orzeźwiający zapach zielonej herbaty dodaje energii przywraca siły,wprowadza w pozytywny nastrój ,zapewnia cudowną świeżość i uwalnia od stresu. Rozszerzone pod wpływem ciepła pory łatwo wchłaniają odżywcze substancje dostarczając skórze mnóstwa odżywczych substancji i minerałów witaminy grupy B,witamina C chroniąca przed wolnymi rodnikami ,aminokwasy zapewniające skórze właściwe nawilżenie i wiele innych ,z których twoja skóra będzie zadowolona.

Skład:





Moja opinia:
Serum znajduje się w szerokiej dość niskiej butli , o pojemności 500ml ,więc  jest naprawdę dość sporo... serum ma bardzo przyjemny zapach,który umila naszą kąpiel,i relaksuje. Płyn bardzo mocno się pieni ,wystarczy naprawdę niewielka jego ilość aby nasza wanna wypełniła się pianą ,a raczej falą piany bo jest jej naprawdę dużo :). Szeroki dozownik ułatwia nam wydobycie płynu z butelki,a metalowa nakrętka chroni przed rozlaniem.
Jeżeli chodzi natomiast o jego działanie ,to powiem Wam szczerze że różne rzeczy czytałam na jego temat jedni byli zadowoleni inni nie... bo  wysusza jeżeli o mnie chodzi nie zauważyłam żeby moja skóra była po nim wysuszona ,czy szorstka wręcz przeciwnie jest miękka i pachnąca wrzystko zależy od tego jaką mamy skórę ,a Wy co o nim sądzicie jesteście ZA czy PRZECIW ?



Dziękuję portalowi Prekursorki za możliwość testowania