4 lutego 2015

Przedstawiam Wam wróżkę zębuszkę :)

Witajcie kochane
Co tam u Was słychać? ja ostatnio jestem nieprzytomna nie wiem....  ta pogoda chyba tak na mnie działa ,dla mnie sytuacja musi być jasna albo w lewo,albo w prawo więc albo zima abo wiosna :)
Chociaż powiem Wam szczerze że ja już tęsknię za wiosną a Wy?
Dzisiaj przychodzę do Was z "wróżką zębuszką" tak ją nazwał mój syn,jest to naklejka ścienna od firmy Akatja nie wiem czy pamiętacie ale już kiedyś pokazywałam Wam naklejki na przyprawy z tej firmy Tutaj macie link tak dla przypomnienia.



W sklepie znajdziecie ogromny wybór naklejek zarówno dla dzieci jaki i salonu po naklejki na włączniki czy laptopa,można wybrać kolor i wielkość .
My wybraliśmy wróżkę wymiary 60x60 cm u nas akurat jest różowa ,chociaż na zdjęciu wydaje się jakaś czerwona to,kolor można wybrać jaki się tylko chce ,trzeba po prostu dopasować do wnętrza .


Jeżeli macie ochotę się porozglądać za naklejkami to zapraszam na stronę producena Akatja