6 lutego 2015

Czy BLOGSFERA zaczyna schodzić na psy?

Witajcie kobietki :)
Skąd wziął się pomysł na tytuł dzisiejszego posta? ,a stąd że ostatnio trochę zaglądam na różne blogi ,chodzi mi o nowe blogi bo na Waszych jestem codziennie chociaż nie zawsze komentuję.


 Przeraża mnie to co zaczyna się dziać w siedzi a dokładnie blogosferze ,jest mnóstwo blogów gdzie dziewczyny cykają sobie zdjęcia w bikini,majtkach czy chociażby promują jakiś biustonosz oczywiście na sobie w całej okazałości....
Ja rozumiem,ktoś nawiązał współpracę z jakimś fajnym sklepem z bielizną i chce się pochwalić ale czy to jest powód aby odrazu  wskakiwać w bieliznę w stawiać zdjęcia do sieci? jest mnóstwo innych sposobów aby daną rzecz wypromować .
 Ja osobiście nie wyobrażam sobie że mogła bym wstawić takie zdjęcie,a co będzie później ??? banda niewyżytych zboczeńców będzie to kopiować masowo i rozpowszechniać  metodą ''ale fajna d... podaj dalej"
Dobra na tym kończę ,musiałam to wszystko z siebie wyrzucić,ponieważ   ludzie nawet nie zdają sobie sprawy z tego ile zboczeńców jest w sieci 
A Wy co tym myślicie? czekam na komentarze :)