30 stycznia 2015

Zdradzę Wam tajemnicę co było w pudełeczku....


Witajcie kobietki :)
Tak jak obiecałam przychodzę do Was dzisiaj aby pokazać Wam co znajdowało się w tajemniczym pudełeczku...


Niektóre z Was były bardzo blisko,było to pudełeczko pochodzi od firmy BornPrettyStore jest to kontynuacja współpracy z tą firmą wybrałam zegarki tzw. parę zegarków. Taką opcję ma do zaoferowania nam firma.





Zegarki fajnie są na bransolecie,łatwo się je zapina i są wygodne ,mój niestety był trochę za duży i musiałam go skrócić ,i teraz leży idealnie . Na zdjęciu poniżej jest mój zegarek i jak narazie ma się bardzo dobrze... 



natomiast zegarek mojego męża :




ale nie ma co płakać może po prostu trafił się felerny model.... czasami tak się zdaża ,siła wyższa :) ale może da się go zreanimować jak się zaniesie do zegarmistrza. 


 macie linki do zegarków ,zapraszam do obejrzenia na stronie w sklepie.
A dla Was kochane mam kod rabatowy 10% zachęcam do korzystania