14 stycznia 2015

Witaminowy balsam,ukojenie dla wysuszonych i popękanych ust


Witam Was kochani :)
Dzisiejszy wpis będzie o rewelacyjnym balsamie firmy Verona który pomógł mi w trudnej sytuacji.
Niestety podczas mroźnych dni nie chciało mi się sięgnąć po pomadkę lub chociaż krem Nivea jak gdzieś wychodziłam,nie chciało... lub po prostu zapominałam i tym. Moje usta bardzo szybko mi o tym przypomniały i tym razem nie dały zapomnieć !!! były mocno wysuszone i popękane a to tego strasznie piekły. Poprosiłam więc męża aby kupił mi coś w aptece i trafi dzięki temu do mnie witaminowy balsam do ust z witaminą E+C intensywna pielęgnacja. (truskawkowy)
znajdziemy jeszcze takie warianty:
cytryna,pomarańcz,aloes,wiśnia.



Balsam bardzo dobrze nawilża usta i w moim przypadku ,gdy moje usta wyły wysuszone na ''wiór'' przyniósł mi natychmiastową ulgę,z czego byłam bardzo zadowolona.



Moja opinia:
Balsam znajduje się w standardowym opakowaniu jak dla szminek z czego ja jestem bardzo zadowolona ponieważ nie lubię nakładać balsamu bądź błyszczków palcem !, a tu ten problem mamy z głowy. Balsam jest przezroczysty ,na ustach prawie go nie widać nadaję tylko delikatny połyski. W 100% mogę z czystym sumieniem Wam go polecić bo jest tani ok 3zł i naprawdę bardzo dobry mnie pomógł więc i Wam powinien :) 
Chciałam Wam także przypomnieć o rozdaniu które już jutro się kończy,Jeżeli ktoś ma ochotę jeszcze się zgłosić to klikajcie w baner.