8 stycznia 2015

Uwaga BUBEL !!!

Witajcie :)
Dzisiaj o pewnym "bubelku" chociaż wiem że nie w każdym przypadku okaże się on bublem bo napewno znajdą się takie osoby którym ten szampon przypadnie do gustu i będą zadowolone,u mnie niestety tak się nie stało. Od jakiegoś czasu borykałam się wypadaniem włosów do tego stopnia że były one wszędzie .
Będąc kiedyś u lekarza poprosiłam aby Pani doktor przypisała mi coś do włosów aby przestały w tak dużym stopniu wypadać i dostałam szampon PIROLAM



TROCHĘ INFORMACJI OD PRODUCENTA:
Jest to szampon z zawartością substancji o działaniu przeciw łupieżowym.
Pirolam uelastycznia i skutecznie likwiduje przyczyny i objawy łupieżu . Posiada optymalne własności myjące  i pielęgnujące oraz oraz starannie dobrane pH do potrzeb włosów i skóry głowy . Wysoką skuteczność w zwalczaniu łupieżu zapewnia mu formuła zawierająca cyklopiroksolaminę i klimbazol w połączeniu z Hydrolite*5.
Szampon zawiera także glicerynę ,która uelastycznia i nawilża włosy oraz skórę głowy. proteiny pszenicy odżywiają włosy i nadają im połysk.




OPAKOWANIE:
Szampon znajduje się w tubce o pojemność 60ml  z zamknięciem ''KLIK''
szampon jest bardzo rzadki i przy każdym użyciu niestety musimy uważać aby nie wylać go zaraz po otwarciu ,lepiej najpierw przechylić tubkę na bok i dopiero otworzyć.


Moja opinia:
Szampon jest bardzo rzadki a wręcz lejący i niestety trudno jest go nałożyć na włosy ponieważ większość przelewa nam się przez palce ,z tego powodu dużo go się marnuje a tubka nie jest za duża ponieważ 60ml, więc jeżeli za każdym razem będzie nam ''uciekać'' z dłoni to za długo nim się nie nacieszymy a tym bardziej nie poznamy działania. Jak zapewniała mnie Pani doktor włosy miały przestać wypadać niestety musiałam pomóc sobie innymi środkami przeciw wypadaniu włosów ,ponieważ szampon nie poradził sobie z moim problemem. Ale o tym kiedy indziej napiszę osobny wpis.
W moim przypadku wystąpił jeszcze jeden problem nasiliło się przetłuszczenie włosów i to w znacznym stopniu ,jednym słowem z jednego problemu ''wypadanie włosów'' mam teraz dwa ''wypadanie,i szybkie przetłuszczenie" .

cena : ok 30zł za 60 ml