6 stycznia 2015

Krem regenerujący do włosów ALAN JEY

Dzisiaj kochane przychodzę do Was z ostatnim produktem z firmy AlanJey a będzie to krem regenerujący do włosów.


Trochę informacji od producenta:
Lecznicza formuła Placent Alan,która została zamknięta w kremie ,do częstego stosowania po umyciu włosów szamponem oczyszczającym Placent'Alan. Stosujemy ją w momencie,gdy zrezygnujemy z leczniczej formuły Placent'Alan zawartej w ampułkach. Balsam dzięki placencie ma duże zdolności regenerujące włosy,skórę głowy oraz rąk. 

Sposób użycia:
Niewielką ilość kremu wmasować we włosy,odczekać 5min i następnie spłukać.



 Opakowanie i konsystenacja:

Krem zamknięty jest w standardowym opakowaniu ,w jakich zazwyczaj znajdują się kremy do rąk tzw. tubce,kolor kremu jest biały jeżeli chodzi o konsysnencję to jest ona raczej gęsta ,bez problemu możemy krem rozetrzeć w dłoniach. 





Moja opinia:
Długo zwlekałam z napisaniem recenzji z tego kremu :) wynikało to z tego względu że jeżeli chodzi o kremy ,odżywki czy maski do włosów to jestem totalnym leniem pod tym względem ,zdecydowanie wolę kosmetyki do włosów bez spłukiwania. Ale każdy ma swoje upodobania .Krem stosowałam zgodnie z zaleceniami producenta ,nakładałam na umyte włosy ,czekałam 5min i spłukiwałam włosy ,po nim nie są obciążone i nie plączą się, bez problemu go się nakłada jak i spłukuje.

pojemność: 150ml
cena: ok 21 zł
dostępność: AlanJey


Zapraszam Was także na moje rozdanie które trwa do 15.01.2015 do rozdania dorzuciłam pachnącą niespodziankę linka do rozdania