16 grudnia 2014

Ampułki regeneracyjne do włosów Alan Jey

Witajcie kochane,dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję ampułek regeneracyjne do włosów firmy AlanJey .



Informacje od producenta:
Lotion Serum Blue (10x10) - kuracja lecznicza oparta na prawdziwym ekstrakcie z aloesu . Przeznaczona specjalnie do włosów suchych ,farbowanych i po trwałej ondulacji . Odżywia,pozostawia włosy lekkie i miękkie. Ekstrakt z aloesu zawarty w produkcie ma silne działanie odbudowujące strukturę włosów. Ponadto nadaje włosom połysk i zwiększa ich objętość.

Skład:

Sposób użycia:
Zawartość ampułki wcierać we włosy i skórę głowy po uprzednim umyciu  szamponem oczyszczającym serum blue. nie spłukiwać trzymać pod kompresem ok 5min i wysuszyć włosy.






Konsystencja i opakowanie:
W opakowaniu znajdziemy 10 ampułek każda po 10ml ,zapach jest całkiem przyjemny jeżeli chodzi o kolor płynu to jest niebieski ,tak jak widać na zdjęciu. Konsystencja wodnista.

Moja Opinia:
Każdą ampułkę przed użyciem należy ostrożnie przełamać w miejscu gdzie znajduje się biała linia,należy przy tym uważać aby się nie skaleczyć !!! ja należę do tych osób co otwierając lakcid potrafią zrobić sobie krzywdę :). Konsystencja jest wodnista więc musimy umiejętnie nanosić płyn na włosy ,aby czasem nie przeleciał nam przez palce do odpływu...
Ampułki stosowałam zgodnie z zaleceniami producenta ,nakładałam na włosy trzymałam z ręcznikiem na głowie ,i następnie suszyłam.
Jeżeli chodzi o działanie tych ampułek to jestem pod dużym wrażeniem ,po użyciu tych ampułek włosy są lekkie i mięciutkie,i co najważniejsze ,jak zapewnia nas producent ampułki odżywiają włosy,niema jakiegoś wielkiego efektu ŁAŁ ale jest duża różnica.

cena produktu:
69zł