22 listopada 2014

Olej arganowy ARGAN GROUP 100%


 Wiele dobrych rzeczy się naczytałam na blogach o oleju arganowym ,postanowiłam sama więc go sprawdzić na własnej skórze. Jak się u mnie sprawdził? czytajcie dalej...
Olej arganowy zwany ''płynnym złotem'' należy do najdroższych oleji świata. Mają na to wpływ przede wszystkim niepowtarzalne zdrowotne właściwości oleju i jego działania. Drzewo arganowe z którego owoców pozyskiwany jest olej,występuje wyłącznie w jednym rejonie świata południowo-zachodniej części świata.



Olej Arganowy 100% Argan Oil Bio
Naturalny kosmetyczny,tłoczony na zimno olej z orzechów Argania spinosa pochodzących z ekologicznych upraw w Maroku. Olej arganowy posiada silne właściwości antyoksydacyjne i przeciw zapalne. łagodzi i sprzyja gojeniu naskórka.Wykazuje także intensywne działanie przeciwstarzeniowe: odżywia skórę-zwiększając jej nawodnienie i elastyczność. Reguluje także pracę gruczołów łojowych.

Zastosowanie:
- pielęgnacja twarzy i ciała (aplikacja na mokrą i suchą skórę)
- pielęgnacja paznokci i skórek
-pielęgnacja włosów (jako serum na końcówki zapobiega rozdwajaniu ,lub jako silnie nawilżająca kuracja dla włosów i skóry głowy-po której włosy należy umyć szamponem)
dodatek do kąpieli wodnych ( nawilża ciało i zapobiega skutkom wysuszenia przez wodę i środki myjące)
do masażu ( łagodzi bóle mięśni,pomaga zwalczać cellulit,działa relaksująco).

Skład:


 Moja opinia:
Na samym początku zacznę od tego jak stosowałam olej, otóż na samym początku zaczęłam wcierać go w skórki i paznokcie ,ponieważ były one bardzo wysuszone,(spowodowane najprawdopodobniej prze dawkowaniem odżywki Eveline) . Skórki wyglądały naprawdę bardzo dobrze efekt utrzymuje się do dziś. 
Dodatkowo stosowałam olej do kąpieli,bardzo fajnie nawilżał skórę. Ale najdłużej stosowałam go na końcówki włosów ,i chociaż nie miałam zbyt dużego problemu z końcówkami włosów to wróciły one do swojego poprzedniego stanu bez konieczności podcinania.
Okej aganowy w sklepie ArganGroup w dwóch wersjach


10 ml roll-on

i 50 ml atomizer

obie wersje są bardzo fajne ,wersje z roll-onem możemy śmiało wrzucić do torebki i wrazie potrzeby nawilżyć sobie nim dłonie :)
olej możecie zakupić w sklepie ArganGroup