23 listopada 2014

Moja pierwsza paczka od Born Pretty Store recenzja produktów

Witajcie :)
Jakiś czas temu udało mi się nawiązać współpracę z sklepem BornPrettyStore do testów otrzymałam 
Aplikator do podkładu,oraz automatyczną kredkę do oczu.


Jak widzicie na zdjęciu wyżej aplikator osadzony jest na trzonie ,co ułatwia nam nakładanie podkładu .


  Cały aplikator ma 10 cm ,nie jest on duży ,natomiast sama gąbeczka ma 3,5 cm i jest porowata.
Wielkość i kształt gąbeczki pozwalają nam na precyzyjne rozprowadzenie podkładu ,bez większego wysiłku.
Gąbeczka jest miękka i miła w dotyku ,i co najwarzniejsze łatwo ją wyczyścić po użyciu. Niestety ma jeden minus nieda się jej dokładnie wyczyścić po użyciu ,bo chociaż jest czysta to w miejscu gdzie był podkład odcień gąbeczki jest jednak inny.





W paczce otrzymałam także automatyczną kredkę do oczu w odcieniu brązu.




Dla Was kochane mam kupon rabatowy 10% zniżki wystarczy wpisać kod PIKAPEK31

 Kredka jest w odcieniu brązowy  na końcu ma gąbeczkę do rozcierania na powiece ,po pomalowaniu wydaje się jaśniejsza,nie rozmazuje się,jest naprawdę fajna,jeżeli o mnie chodzi to używałam jej głównie do brwi ,bardzo fajnie je podkreśla .
Zapraszam Was na stronę producenta klikajcie w banner.


<