19 listopada 2014

Krople Rosy Alan Jey

Dzisiaj przychodzę do Was z kosmetykiem do włosów,wiem że ostatnio mało mnie tu widać,dziecko chore obowiązki w domu, ale postaram się to jakoś nadrobić .




  Informacje od producenta:
Krople Rosy- formuła zawiera w swym składzie witaminę B5 . Krople rosy prócz ochrony nadają włosom także objętość,miękkość oraz blask.

Skład:

Sposób użycia:
Spryskać wilgotne lub suche włosy ,przeczesać palcami lub grzebieniem ( bez spłukiwania )



Opakowanie i konsystencja:
Produkt znajduje się w plastikowym opakowaniu,posiada atomizer który ułatwia nam wydobycie produktu z opakowania. ( Ja osobiście uwielbiam kosmetyki z atomizerem lub pompką ).
Krople Rosy mają raczej gęstą konsystencję ,i bardzo przyjemny zapach.

Moja opinia:
Gdy otrzymałam krople rosy byłam sceptycznie do nich nastawiana,ale jednocześnie bardzo mnie ciekawiło ich działanie,więc szybko zabrałam się za testowanie. Przy pierwszych użyciach byłam nim zachwycona,włosy były miękkie,ładnie się błyszczały i co najważniejsze o niebo łatwiej się rozczesywały,co w moim przypadku był duży plus bo nienawidzę gdy plączą mi się włosy.Myślałam że zostanie moim ,,ideałem'' ale niestety dłuższe stosowanie obciąża włosy,ale to znaczy że jest zły po prostu krople rosy trzeba stosować przerwami i wszystko będzie ok.

Zapraszam Was moje drogie na stronę producenta Alan Jey