20 października 2014

Tusz do rzęs Revlon Custom Eyes + małe zakupy

Wiam Was moje drogie :)
Przepraszam że rzadko tu bywam ale postaram się to wszystko szybko nadrobić. Jakiś czas temu udało mi się nawiązać  współpracę ze sklepem Epiekna24 do testówotrzymałam:

-tusz do rzęs  Revlon Custom Eyes 
- paletka cieni Joko

Dxisiaj natomias przychodzę do Was z recenzją tuszu  Revlon Custom Eyes 



Jak widzicie na zdjęciu szczoteczka znjduje się osobno ,a nie jak w standardowym tuszu w środku opakowania ,w tym przypadku aby zardząć korzystać z tuszu musimy odkręcić tusz i umieścić szczoteczkę. Dzięki temu możemy dokładnie zobaczyć jak wygląda szczoteczka ,zanim umie scimy ją w tuszu ,czar pryśnie  i stanie się czarna.




Informacje od producenta:

Formuła tuszu zasługuje na wielkie pochwały. Tusz rewelacyjnie wydłuża,nie skleja rzęs.
szczoteczka bez względu na ''wybraną opcję'' rewelacyjnie rozdziela rzęsy . Oko wygląda na pełne i otwarte przez cały dzień . Tusz jest lekki więc wygląda naturalnie i świeżo przez bardzo długie godziny.




 

Moja opinia: 
Maskara  Revlon Custom Eyes posiada innowacyjną szczoteczkę z regulacją włosków ,dzięki niej możemy uzyskać efekt mocniej wytuszowanych rzęs i bardziej naturalny.
Szczoteczka posiada pokrętło dzięki które pozwala nam uzyskać różne efekty .
Opcja 1-  Length and Drama (dramatyczny )
Opcja 2- Length and Definition ( naturalny)


Maskara fajnie wydłuża rzęsy nie sklejając ich,nie rozmazuje się. Jedynym minusem tego tuszu jest to że po paru godzinach od pomalowania zaczyna delikatnie się kruszyć ,
ale nie przesadnie. Szczoteczka jak widzicie na zdjęciu jest gumowa,co nie  każdemu przypadnie do gustu .

Szczoteczka posiada pokrętło, dzięki któremu możemy zmienić 
szczoteczkę. Po przesunięciu wysuną się dodatkowe włoski ,ale ja 
malowałam rzęsy w dwóch stopniach i nie zauważyłam różnicy.

A teraz pokarzę wam moją zdobyć :)

(  właściwie prezent od męża )

Torebka listonoszka