30 października 2014

Plackiem leżeć i placki zajadać

Jak sam tytuł mówi dzisiaj przychodzę do Was z plackami ,a dokładnie plackami z jabłkami ,nawet się zrymowało :).
Ale nie będzie mowy o leżeniu plackiem bo najpierw trzeba  je przygotować ,zacznę może od przepisu.

Składniki:
Do wykonania ciasta potrzebujemy
1,5 szklanki mąki ( ja dodałam 2 szklanki ponieważ moje jabłka miały dużo soku)
1,5 szklanki mleka
0,5 szklanki wody ( przegotowanej )
2 jajka 
3 łyżki oleju
1 łyżeczka cukru
szczypta cukru waniliowego
szczypta soli

Przygotowanie:

Wszystkie składniki miksujemy do uzyskania gładkiej masy,następnie ścieramy jedno jabłko ( ja dałam 2 )
i mieszamy .



 Następnie na rozgrzaną patelnię nakładamy łyżką kleksy i smażymy tak aby się zrumieniły z każdej strony.


Tak wyglądają już gotowe placuszki ,nasze niestety już zjedzone :)