31 października 2014

Makarony GOSIA (recenzja)

Jakiś czas temu otrzymałam od firmy Gosia makarony ,moje dzieciaki były w niebo wzięte ponieważ to prawdzie klusko zjadacze . Chociaż nie mogę powiedzieć ,że są to zawsze kupne bo najczęściej do rosołu bądź pomidorówki,kluski robię sama,ale o kluskach własnej roboty napiszę innym razem :)

Trochę informacji o firmie:

Makarony Gosia Z.P.H.U Mariusz Cygan z siedzibą w Busku zdroju rozpoczęły swoją działalność w 1993 roku ,produkując makaron popularny dwu-jajeczny metodą tradycyjną,sposobem domowym na świeżych jajach i mąkach makaronowych. W czasie swojej już blisko dziewietnastoletniej działalności firma zawsze kładła ogromny nacisk na wysoką jakość będącą głównym atutem wytwarzanego produktu.




W ofercie firmy znajdziecie, makaron nitki rosołowe,makaron zacierka,makaron wstążka ,makaron łazanka,makaron nitka gruba,makaron nitka cienka.

 Domową pomidorówkę 




i Spaghetti 



Moja opinia:

Kluski są delikatne i bardzo dobre w smaku, co mnie w nich zdziwiło? to fakt że nie sklejają się podczas gotowania, co niestety czasami mi się  zdarzało w przypadku klusków z innych firm .
Kluski szybko się gotują, i są naprawdę smaczne niestety nie mogę Wam pokazać innych dań z udziałem tych kluseczków bo moje szkraby już je opędzlowały i to bez niczego z samą śmietaną,ponieważ tak im smakowały najbardziej :) w zanadrzu została mi jeszcze zacierka ale o niej mowa będzie już w innym poście . Zapraszam Was na stronę producenta.
(klikajcie w baner)