26 września 2014

Recenzja bransoletek od Coolkishop

Witajcie kochane 
Jak już wiecie jakiś czas temu nawiązałam współpracę z firmą COOLKISHOP dzisiaj chciałam wam o niej parę słów napisać
W sklepie znajdziemy przeróżną biżuterię taką jak :

Koraliki drewniane 
Koraliki w materiale
Zawieszki charms
Bransoletki
Koraliki plecione
Kolczyki
Ozdoby do włosów 
Wisiorki

Ja do testów otrzymałam trzy bransoletki i kolczyki ale o kolczykach innym razem :)



Bransoletki są lekkie i wygodne ,chociaż czerwona niestety jest na mnie za szeroka, to i tak mi się podoba ,jak nie ja to kto inny z rodziny będzie ją nosił :)
Tak prezentują się bransoletki na rzemyku z zawieszkami charms


a tu natomiast bransoletka na rzemyku syntetycznym







Jedna z moich bransoletek zmieniła już właścicielkę :)



Jeżeli macie ochotę zajrzeć do sklepu tu macie link:

                       COOLKISH