9 sierpnia 2014

Musztardy Konik w sam raz na grilla :)


Dzisiaj przychodzę do was z musztardami Konik ojjj długo zbierałam się z tą recenzją i za każdym razem jak już miałam napisać to jakoś mi nie bardzo wychodziło i rezygnowałam ,dzisiaj na dworze słoneczko więc postanowiłam w końcu się za to zabrać :)

Informacje o firmie:
Musztardy Konik to kontynuacja tradycji Galicyjskiej fabryki octu i musztardy " Gablenz i Syn " mieszczącej się na Krakowskim Zwierzyńcu . Jako jedyni z producentów musztard przygotowujemy nasze produkty na bazie tradycyjnych przepisów XX w. wykorzystując tylko najlepsze ,specjalnie wyselekcjonowane składniki m.in ziarna gorczycy pochodzące wyłącznie z Polski . W produkcji zrezygnowaliśmy z zagęstników ,konserwantów,sztucznych barwników ,aromatów i innych dodatków, które są powszechnie stosowane przez innych producentów.




Wchodząc na stronę producenta znajdziemy następujące produkty:
musztardę jałowcową ostrą
krem z Gorczycy z miodem
i musztardę francuską




MUSZTARD JAŁOWCOWA:

Bardzo ostra musztarda

z czarnej i białej gorczycy 

z dodatkiem ziaren jałowca, która zaspokoi gusta 
nawet

 największych koneserów ostrych musztard.


MUSZTARDA FRANCUSKA:


Tradycyjna grubo ziarnista musztarda z ziaren 

gorczycy czarnej i żółtej,
 
z dodatkiem naturalnego 

miodu nektarowego, której smak nie ma sobie równych.


KREM Z GORCZYCY Z MIODEM:


Legendarna krakowska, łagodna musztarda z dodatkiem

najlepszego polskiego miodu nektarowego, oparta o

tradycyjną recepturę wytwarzania z XX w.


Moja opinia:

Po przetestowaniu musztard stwierdziłam że wszystkie są bardzo dobre z musztardą francuską już wcześniej się spotkałam więc wiedziałam czego mogę się spodziewać :) natomiast krem z gorczycy z miodem był dla mnie nowością i powiem szczerze że bardzo mi przypadł do gustu. Musztarda jałowcowa jest bardzo ostra ,oj i to bardzo :) mój tato był nią zachwycony, i o dziwo nie czuć w niej wogóle jałowca za który ja osobiście nie przepadam. 
Idealnie nadaje się na grilla i napewno przypadnie do gustu Panom którzy lubią ostre smaczki :)