5 sierpnia 2014

Himalaya HERBALS Maseczka Oczyszczająca z Miodlą Indyjską

Ostatnio mało mnie tu widać na blogu, ale ostatnie upały wykańczają mnie dosłownie... a dzisiaj kolejny upalny dzień.
U Was też tak gorąco? codziennie sobie obiecuję że coś dla Was napiszę ale jak siadam do komputera to jakoś nie mam weny do pisania...
Przygotowałam dzisiaj dla Was recenzję maseczki firmy Himalaya Herbals z miodlą indyjską .




Na stronie producenta znajdziemy informację:

Maseczka z miodlą indyjską:
- oczyszcza skórę i zapobiega powstawaniu wyprysków i zaskórników.
- odmładza i ujędrnia skórę,przywracając jej naturalny blaski
-reguluje wydzielanie sebum,oczyszcza zatkane pory skóry i zapobiega nawrotom zaskórników
- miodla indyjska znana ze swoich działań przeciw bakteryjnych pomaga pozbyć się trądziku
- w połączeniu z kurkumą skutecznie eliminuje bakterie wywołujące trądzik
- ziemia fulerska daje uczucie przyjemnego chłodu i wygładza skórę

Maseczka znajduje się w podwójnym opakowaniu ( 2 x po 7,5 ml )
idealne do pierwszego testowania jeżeli ktoś nie ma ochoty kupować większego opakowania, 75ml
Maseczka przeznaczona jest dla osób ze skórą normalną lub tłustą.
Kluczowe składniki: miodla indyjska, kurkuma

Skład:
 Aqua, Kaolin, Melia Azadirachta Leaf Extract, Propylene Glikol,  Bentonite, Fuller's Earth, Curcuma Longa Root Extract, Parfum, Sodium Methylparaben, Imidazolidinyl Urea, DMDM Hydantoin, Xanthan Gum, Sodium Propylparaben, Citric Acid, Disodium EDTA, Sodium Lauryl Sulfate, Geraniol, Linalool, Benzyl Salicylate, Citronellol, Coumarine, Cinnamyl Alcohol.




Moja opinia:

Przetestowałam maseczkę i powiem Wam szczerze że to najlepsza maska jaką ostatnio udało mi się napotkać ,nie licząc maseczek robionych w domowym zaciszu:)
Choć na samym początku zanim ją użyłam nie pokładałam w niej jakiś większych nadziei,ponieważ ostanie maseczki nie bardzo przypadły mi do gustu ale o tym innym razem.
Maseczka ma kolor zgniło zielony i zawiera małe drobinki ,ma konsystencje błota kolor zresztą też podobny :) po nałożeniu lekko szczypie ale to uczucie szybko mija. 
Maseczka bardzo dobrze oczyszcza ,po zastosowaniu jej skóra jest gładka i miękka. 
Maska zapobiega powstawaniu zaskórników ale ich nie likwiduje !!! 

Możecie ją kupić w sklepie Wizaż24 w cenie 3,95