26 sierpnia 2014

Eveline EXtra Soft S.O.S Krem intensywnie regenerujący


Witajcie moje drogie :), przepraszam że ostatnio mnie tu nie ma ale jestem zabiegana ,przygotowaniami mojego syna do zerówki,ciągłe zakupy, ciuchy,buty,woreczek na ciapy ,szczoteczka,kubeczek,pasta... a gdzie książki i zeszyty? oj sporo pieniędzy we wrześniu popłynie ale czego się nie robi dla dzieci :). 
Dzisiaj post pielęgnacyjny,będzie mowa o kremie intensywnie regenerującym firmy Eveline.


Informacje od producenta:

Natychmiastowa ulga dla suchej skóry.
Intensywna kuracja regenerująca dla suchej ,bardzo suchej i wrażliwej ,wymagającej ekstremalnego nawilżenia i odbudowy.
Proteiny i ekstrakt z jedwabiu ujędrniają i uelastyczniają naskórek .
D-panthenol i alantoina zmiękczają oraz pobudzają regenerację komórek. Witamina E zwana ,,witaminą młodości" neutralizuje wolne rodniki i opóźnia proces starzenia się skóry.

Skład:



   Zpach: jest przyjemny  i delikatny,zapach na skórze pozostaje dość długo.
Konsystencja: krem ma delikatną konsystencję, przypomina mi trochę masło do ciała chociaż jest trochę rzadszy od masła.
Krem jest bardzo wydajny mój ma już z pół roku a zużyłam dopiero pół opakowania,bardzo dobrze i dość szybko się wchłania nie pozostawiając tłustej warstwy.







Moja opinia:

Zacznę może od tego że krem bardzo dobrze nawilża nie pozostawiając tłustej warstwy, osobiście uważam że to duży plus.
Skóra po nim jest gładka miękka i pachnąca :), dla mojej skóry ten krem jest dobry, chociaż nie jestem pewna czy podołał by zadaniu w przypadku przesuszonej skóry. 
 pojemność 200ml
cena produktu ok. 11 zł

Mam dla was gazetkę z Pepco jak macie ochotę to klikajcie w link  i oglądajcie :)