28 sierpnia 2014

Co mnie deneruje w blogsferze...

Dziś poruszę temat o tym co mnie denerwuje w blogosferze...
a dokładnie u innych blogerek,nie rozumiem pewnych osób i pewnie nie zrozumiem ich celu...
Na wielu Waszych blogach czytałam podobne posty, i postanowiłam również taki napisać.
Najbardziej denerwują mnie takie komentarze:

 obserwacja za obserwacje?

 obserwuję i liczę na rewanż

fajny blog obserwujemy?


ale ten już przebił wszystkie komentarze

Pisałaś coś o obserwowaniu  na moim blogu ja już obserwuje i liczę

 na to samo :*** Mam nadzieję że jesteś uczciwa :)

(najlepsze jest to że ja ten blog pierwszy raz widzę i na pewno tam 

nie wchodziłam... )

Nie rozumiem do czego dążą te blogerki czy to jest wyścig 

''szczurów" kto więcej zdobędzie obserwatorów? jaki w tym cel?

Bardzo lubię blogi które są pisane z pasją to odrazu można poznać 

gdy się czyta czyjegoś bloga ,ja mam kilka blogów na które

regularnie zaglądam.

Nie lubię również zazdrości na blogach i głupich komentarzy  tego 

powodu:

 denerwuje mnie w twoim blogu to... czy tamto...

masz za dużo recenzji.... 

( nie podoba Ci się ? nie zaglądaj na mojego bloga, nie będziesz 

musiał/a zostawiam głupich komentarzy, najlepiej niech każdy 

prowadzi sobie bloga tak jak chce a tym co się nie podoba niech

 omijają go i tyle... ).

Tak przy okazji mam dla Was gazetkę z drogerii  NATURA