14 lipca 2014

Współpraca Carlo Bossi Parfumes.

Dzisiaj będzie post zapachowy :)
Chciałam wam pokazać co otrzymałam jakiś czas temu w ramach współpracy z firmą  CARLO BOSSI do testów wybrałam L'amore niestety Pani się pomyliła i wysłała mi wrsję do torebki :) ale obiecała wysłać pełnowymiarowy produkt... w dzisiejszych czasach każdy jest tak zabiegany że pomyłki się zdarzają :)







Pełnowymiarowy produkt wygląda tak:


Nuty zapachowe:
Rodziana zapachów: kwiatowo-orientalno-owocowy
Nuta głowy: mango,mandarynka,grapefruit
Nuta serca: śliwka,migdały,konwalia
Nuta bazy: piżmo,wanilia,drzewo cedrowe


cena w wersji do torebki 12 zł za 20 ml

Pełnowymiarowy produkt ma śliczną czerwoną szklaną buteleczkę z orginalną zatyczką. 
Szata graficzna nie jest przesadzona, jest prosta a zarazem uwodzicielska. 
Aromat jest średno słodki ale nie duszący ,ja osobiście używam ich z wielką pzyjemnością :) zapach utrzymuje się przez kilka godzin.

Zapraszam Was do ich sklepu gdzie możecie znaleść różna fajne zapachy:



Dziękuję bardzo Pani Anastazji za możliwość testowania.